
A magyar légivállalat sok éven át kifejtett tevékenysége folyamán a legkülönfélébb alkalmakra adott plakettet és egyéb kitüntetést, emléket dolgozói számára. Ezt prezentálja ez a nyugdíjazás alkalmából elkészített emlék plakett, melyet

A magyar polgári légiforgalom történetében a kezdetektől alkalmaztak légiutas-kísérőket. A Maszovlet jól képzett személyzettel kívánt részt venni a nemzetközi légiforgalomban, így 1947-ben elindította az első magyar stewardess-képzőt. A 150 jelentkezőből

Fogadják szeretettel ezt a halványbarna, mázas kerámia díszdobozt, melynek a színe és díszítésvilága a szintén bemutatott kulacséval egyező. Az „Airport – Ferihegy Határőrség” feliratú doboztetőn szintén a Ferihegyi repülőtér épületei

A Tomory Lajos Múzeum egyik különleges műtárgyaként üdvözölhetjük ezt a mázas, halványbarna kerámia kulacsot. A Légiforgalmi gyűjteménybe sorolt tárgy elején a „BM Határőrség Budapest” felirat olvasható, díszítésként a Ferihegyi –

Ez a műtárgy, ami egy zöld, mázas kerámia boroshordót formáz, ajándéktárgyként szolgált a Malévnál. A hordó felső részén lévő dugó és az elől látható csap parafából készültek. Ez a példány

1991 után az LRI „LRI Repülőtéri Magazin” néven indított lapot, ez 1999-ig jelent meg rendszeresen. Ezt követte 2004-ig az LRI hírlevél, majd a FOLLOW ME. A Légiközlekedés 1991-től a Malév

A Malév és az LRI közös lapja volt az 1973-1991 között megjelenő Légiközlekedés. A lap feladata a közforgalmi repülés dolgozóinak rendszeres tájékoztatása volt. Poltikai és szakmai igény hívta életre –

Törzsutas füzetet a Malév azon utasai kaptak, akik összesen minimum 50.000 km-t repültek a Malév járataival. Ezt igazolták a Malév Utasszolgálat munkatársai ebben a füzetben. Jelvényt is adtak mellé, valamint

A Malév nem csak utas-, hanem áruszállítással is foglalkozott. A leggyorsabb szállítási formaként a légitársaság élőállatok és romlandó áruk fuvarozását is vállalta minden olyan országba, ami rendelkezett nemzetközi, kereskedelmi repülőtérrel.