A Tomory Lajos Múzeum és a Karinthy Frigyes Gimnázium közös kerületfelfedező játéka

Egy szabadtéri kerületfelfedező játékra hívunk benneteket 2023. június 3-tól!
Jól ismeritek a lakóhelyeteket? Szeretnétek jobban megismerni? Szívesen részt vennétek a friss levegőn egy szellemi vetélkedőben? Készen áll a csapat, hogy sikerre vigye a küldetést?
Kalandozzatok Mr. Üllői úttal, és fedezzétek fel a Szemeretelepet, Lónyaytelepet, Miklóstelepet, Erzsébet-, Bélatelepet, Bókaytelepet és Újpéteritelepet!
Két kategóriában indítjuk el a versenyt.
Iskolai csapatok vetélkedője:
- Találjátok ki a Feladványok segítségével a felfedező utak kiindulópontjait!
- Keressétek fel ezeket a kiindulópontokat a telepeken!
- Ha megtaláltátok a kabalafigurás táblát, olvassátok el az információkat!
- A játékok többsége a qr kód beolvasása után érhető el.
- Minden információs táblán található egy regisztrációs qr kód. Az online űrlap kitöltésével és visszaküldésével lehet igazolni a részvételt. Az iskolai csapatok számára kötelező kérdésekre mindenképpen kérjük a válaszokat.
- Válasszatok ki egy – a játék során – megismert lőrinci, híres személyiséget! Alkossatok, írjatok az ő nevében egy fantáziadús beszámolót, naplót! Mit fényképezett volna le, miről írhatna, ha képzeletben ő is veletek sétált volna? Ezt a produktumot küldjétek el a kodvadaszat@gmail.com címre.
- Az elkészült munkák beküldési határideje: 2023. november 6.
Családi, baráti csapatok vetélkedője:
- Találjátok ki a feladványok segítségével a felfedező utak kiindulópontjait!
- Keressétek fel ezeket a kiindulópontokat a telepeken!
- Ha megtaláltátok a kabalafigurás táblát, olvassátok el az információkat!
- A játékok többsége a qr kód beolvasása után érhető el.
- Minden információs táblán található egy regisztrációs qr kód. Az online űrlap kitöltésével és visszaküldésével lehet igazolni a részvételt.
- Amelyik családi, baráti csapat végigjárta a hat telepet, az nyereménysorsoláson vehet részt decemberben.
- A játék határideje 2023. november 6.
Feladványok
Találjátok ki, hol van a hat kiindulási pont!
Érsekújvár és Korpona,
Bánya utcák körülötte.
Rúghatod a bőrt is itt,
Játszótéren játszhatsz is.
Előttem van észak,
Gimnázium, nézd csak!
Keletre van a célpont,
Mögötte a sportcsarnok.
Nyugatra két templom,
S még egy gimnázium.
Keresd a kerítést, megleled a körítést!
Dudáló autók, kacagó gyerekek,
A KRESZ-t csak gyakorolni lehet.
Tartsd be a táblákat, adj elsőbbséget!
Ez a helyszín hol lehet?
(Ha nem megy, kattints ide!)
A tér alakja pentagon,
Kicsi, nagy is mozoghat ott.
Közel van hozzá az erdő,
S felette száll sok repülő.
Zajosak a gépóriások,
Ne zavarjon, játssz velünk most!
(Ha nem megy, kattints ide!)
Qr kódod megtalálod
Kerítésen nem elrejtve,
Százhatvan láb hosszúságon
Múzeumot lelsz mögötte.
Lakott itt már Herrich Károly,
S lánya, Leonie nénike,
Gyere, kérlek, játssz velünk most,
Visszavárunk, nézz be ide!
Nemes az út merre haladj,
Címer keresztezi utad
Ott játszik a gyereksereg
Ahol táblánkat megleled.
